Dijital Oyunlardaki Kutsal Ögelere Yönelik Oyuncu Tutumları Ölçeği
Kullanım İzni
Geliştirdiğim(iz) / uyarladığım(ız) ölçme aracının atıf gösterilmesi ve bilimsel araştırmalarla sınırlı olmak kaydıyla kullanılmasına izin veriyorum/z/. Araştırmanının başlangıcında araştırmanın amacı ile bir bilginin sorumlu yazara e-posta gönderilmesi yeterlidir.
Ölçek Çeşidi
Geliştirme
Kategori(ler)
Kaynak Türü
Tez
Kaynak/Referans
Özkan, M. N. (2022). Dijital Oyunlarda Kutsal Sembolizmi ve Oyuncularına Yansımaları (Tez No. 752784) [Yüksek Lisans Tezi, İbn Haldun Üniversitesi]. Yükseköğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi.
Geliştiren/Uyarlayan
Merve Nur ÖZKAN
Yıl
2022
Kaynak Adı
Dijital Oyunlarda Kutsal Sembolizmi ve Oyuncularına Yansımaları
Tez Türü
Yüksek Lisans
Üniversite
İbn Haldun Üniversitesi
Enstitü
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Şehir
İstanbul
Ülke
Türkiye
Dosyalar
Tez
PDF
Ölçek Formu
Word
Sorumlu Yazar
Merve Nur Özkan
İletişim
mervenurozkan1@gmail.com
Ölçülen Özellikler
Dijital Oyunlardaki Kutsal Ögelere Yönelik Oyuncu Tutumları, Oyuncu deneyimi, Oyuncu Tutumları
Alt Boyutlar
Dijital Oyunlardaki Kutsal Ögelere Yönelik Olumlu Tutumlar, Dijital Oyunlardaki Kutsal Ögelere Yönelik Olumsuz Tutumlar
Kimlere Uygulanabilir
12 yaş ve üstü
Derecelendirme
5’li Likert (Kesinlikle Katılıyorum=5, Katılıyorum=4, Fikrim Yok=3, Katılmıyorum=2, Kesinlikle Katılmıyorum=1)
Ölçek Puanlaması
Ölçekte ters madde bulunmamaktadır.
Ölçek Değerlendirmesi
-
Geçerlik
-
Güvenirlik
-
Kullanılan Araştırmalar
scholar.google.com.tr