Spor Video Oyunları Oyuncu Deneyimi Ölçeği
Kullanım İzni
Geliştirdiğim(iz) / uyarladığım(ız) ölçme aracının atıf gösterilmesi ve bilimsel araştırmalarla sınırlı olmak kaydıyla kullanılmasına izin veriyorum/z/. İzin için ayrıca e-posta gönderilmesine gerek yoktur.
Link: https://roljournal.com/index.php/rol/article/view/99
Ölçek Çeşidi: Uyarlama
Kategori(ler):
40 Sosyal ve Beşeri Bilimler » 420 Spor Bilimleri, Eğlence ve Boş Zaman
Kaynak Türü: Makale
Kaynak/Referans:
Mergan, B., Özman, C., Kargün, M., & Aktaş-Üstün, N. (2023). Spor Video Oyunları Oyuncu Deneyimi Ölçeğinin Türkçe uyarlaması. ROL Spor Bilimleri Dergisi, 4(2), 438–456. https://doi.org/10.5281/zenodo.7989075
Geliştiren/Uyarlayan: Neslişah Aktaş Üstün, Barış Mergan, Cemal Özman, Mehmet Kargün
Yıl: 2023
Kaynak Adı: Spor Video Oyunları Oyuncu Deneyimi Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması
Dergi: ROL Spor Bilimleri Dergisi
Cilt: 4
Sayı: 2
Sayfa Aralığı: 438–456
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7989075
Sorumlu Yazar: Barış Mergan
İletişim: baris.mergan@gop.edu.tr
Ölçülen Özellikler: Oyuncu deneyimi
Alt Boyutlar: İlgi ve çekicilik, Kendini kaptırma, Meydan okuma, Olumsuz etki, Yeterlik, Zevk
Derecelendirme: 5’li Likert (1= Kesinlikle Katılmıyorum – 5= Kesinlikle Katılıyorum)
Kullanılan Araştırmalar
scholar.google.com.tr